Diskuse

U kadeřnice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám levnou kadeřnici, stříhání s melirem něco pres 300 kc, ale už delší dobu si vlasy barvim a stříhám sama. Vadily mi odrosty. Barvy z drogerky nejsou nekvalitní, je tam velký výběr bez aminiaku, ale nejvíc drží schwartzkoph, ten si chválí i vedouci prodavacka. Za 50 kc. Ceny profesionalnich barev jsou stejne jako z drogerie a jdou objednat pres internet.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby mi tu úvodní větu řekla moje dobrá známá, asi bych jí odpověděl, že nemá čumět do zrcadla.

Takhle mohu napsat snad jedině, že to určitě nemohlo být tak tragické a nezbytné, jak to líčíte. ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS