Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sympatický je i Váš úvod - podle mne též 99% lidí se k lékaři nebo dokonce do nemocnice nehrne. Takže na rozdíl i od některých zdejších lékařů - blogerů nevidím přínos v opětovném zavedení poplatků. Alespoň ne jak to bylo.

1 0
možnosti
Foto

Dieta (i absolutní) má svůj smysl ;-)

0 0
možnosti

Máte pravdu, jen jsem se snažila vtipkovat:-)

0 0
možnosti
Foto

To si autorko zvyknete. Já například jsem a být tam musím - už 4. rok v nemocnici 3x týdně a strávím tam /chtíc-nechtíc/ napojen na přístroje 3 půldny.

0 0
možnosti

To je mi líto :( Tak ať se daří čím dál lépe :-)

1 0
možnosti
Foto

Karma. R^ Podobné zkušenosti ze špitálu mohou mít i chlapi... ;-)

0 0
možnosti

Já jsem s operacemi začala asi v 25 letech. Měla jsem jich do dneška 10. Po každé z nich jsem si řekla, nikdy více, taky s čim? Vždycky to bylo něco jiného, co by mě ani nenapadlo, nikdy nic tragického. Bylo zajímavé sledovat, jak se nemocnice v čase měni, ale pozorovat další proměny bych si ráda již nechala ujít.

1 0
možnosti

Tomu úplně rozumím :( Tak přeji hodně zdraví, ať to vyjde :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS