Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

u komárů Vám nějak vypadla diskuse - hlavně když se večer větrá, tak nesmí být rozsvíceno, to mi zatím vychází, až na dva tři případy za celý léto:-)

0 0
možnosti
PP

Ano, máte pravdu:). Já na večer zhasínám pravidelně, ale prostě vždycky nějaký proklouzne :)

0 0
možnosti
Foto

Noo, já tak nějak postupně zjišťuji, že jsem hromadu dobrých knih už viděl zfilmovanou a tak jsem zas až o tolik nepřišel. Já vím, kniha je kniha. Ale některé filmy se knihám i skoro vyrovnají.

0 0
možnosti
PP

Děkuji za komentář. Můžete uvést příklad? :-) Na filmy podle knih koukám taky moc ráda.

0 0
možnosti
Foto

Já se předem omlouvám, hrozně nerada to dělám, protože strašně nesnáším, když to někdo dělá mně, ale je to Řbitov zviřátek. (I v angličtině sematary místo cemetery. :-))

No a já doporučuji všemi deseti Palahniuka, kterého naprosto zbožňuji. Takže až budete mít přečtené Prokletí (které jsem ovšem zatím nečetla, takže nemohu říct), určitě zkuste Program pro přeživší. :-) A když jsme u toho Kinga, znáte Nadaného žáka?

0 0
možnosti
PP

Dobrý večer, nemáte se za co omlouvat, naopak děkuji! Byla jsem přesvědčená, že tam mám Řbitov a vidíte, chybka se vloudila:)

Toho Palahniuka jsem bohužel zatím odložila, momentálně čtu Dánskou dívku, ale děkuji za tip, zařadím si knihu do svého seznamu. Nadaného žáka neznám, je to dobré?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 880x
Píšu fejetony a úvahy. Také přispívám literárními články na blog literarnihysterie.cz. 

 

 

Seznam rubrik