Pavlína Peťovská

Píšu fejetony a úvahy. Také přispívám literárními články na blog literarnihysterie.cz. 

 

 
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 880x

Seznam rubrik

Pavlína Peťovská

Láska k literatuře nezná hranic

Čím je člověk starší, tím více přemýšlí nad tím, kam by se jeho životní cesta ubírala, kdyby nikdy nedošlo k některým setkáním a já nejsem výjimkou.

30.11.2022 v 14:05 | Karma: 7,59 | Přečteno: 167x | Diskuse| Osobní

Pavlína Peťovská

Aby se někdo neurazil...

Tento článek se netýká politické ani žádné jiné korektnosti vůči nějaké skupině obyvatel, jak by se mohlo na první pohled zdát. Je prostě o tom, jak blbě se někdy umíme chovat...

29.5.2019 v 8:46 | Karma: 14,85 | Přečteno: 835x | Osobní

Pavlína Peťovská

Vzpomínka na babičku a dědečka

Tento článek se vymyká mému obvyklému stylu psaní. Možná se bude někomu zdát příliš naivní nebo patetický, ale takto jsem to cítila, když jsem ho psala... Chtěla jsem se na chvíli zastavit a zavzpomínat...

5.7.2017 v 10:44 | Karma: 20,65 | Přečteno: 516x | Osobní

Pavlína Peťovská

Polednice vs. klekánice

Koho jako malého strašili rodiče, že si pro něj přijde klekánice, když bude zlobit? Na koho raději dospělí stejně jako Erben posílali polednici? A které z těchto dvou stvoření je vlastně větším postrachem?

25.6.2017 v 17:49 | Karma: 19,19 | Přečteno: 2502x | Diskuse| Osobní

Pavlína Peťovská

Helsinki, moje láska

Po všech těch letních dovolených v teplých krajinách nastal čas začít opět obdivovat krásy Severu...

19.9.2016 v 18:02 | Karma: 11,03 | Přečteno: 251x | Diskuse| Osobní

Pavlína Peťovská

Moje noční dobrodružství

Když večer ulehám do postele, nemůžu se dočkat, až zavřu oči a ponořím se do spánku. Proč? Přece kvůli snům! Někdy jsou zlé, jindy realistické, ale občas v nich zažiju dobrodružství, o kterých se mi nesnilo. Teda vlastně snilo:)

12.9.2016 v 19:41 | Karma: 9,49 | Přečteno: 401x | Diskuse| Osobní

Pavlína Peťovská

Knihy, které jsem přečetla

Poté, co spatřil světlo světa můj první článek Knihy, které jsem nepřečetla, jsem se rozhodla, že asi nebude úplně fajn být blondýna a k tomu se zapsat do podvědomí čtenářů blogu jako člověk, který nedokáže dočíst knihu do konce.

10.9.2016 v 8:00 | Karma: 11,73 | Přečteno: 365x | Diskuse| Osobní

Pavlína Peťovská

Můj letní boj

Každý z nás v létě překonává problémy nejrůznějšího druhu. Někomu nedělá dobře horko, jiný nechce kvůli postavě chodit na koupaliště a další zase řeší, jak v létě zabavit děti. Mě si každé léto vybírají jako svoji oběť komáři...

8.9.2016 v 19:50 | Karma: 9,79 | Přečteno: 270x | Osobní

Pavlína Peťovská

Knihy, které jsem nepřečetla

Akce knihkupectví Martinus s názvem Den nepřečtených knih mě inspirovala k zamyšlení se nad knihami, které už mám léta nachystané v poličce s tím, že je jednou dočtu do konce...

30.8.2016 v 2:03 | Karma: 11,61 | Přečteno: 460x | Diskuse| Osobní